fredag 31. januar 2014

Life hack

Jeg var på Søstrene Grene i dag. Jeg skulle har en sånn;


Og endte opp med dette;


Søstrene Grene er med andre ord en farlig butikk. De har så mye kjekt som man ikke vet at man trenger. Og så er det så billig! Men da tok jeg i alle fall ikke helt knekken på lommeboken.

Mye av dette har jeg kjøpt fordi det er "kjekt å ha", men den ene glassbollen hadde jeg faktisk en plan for. Dette er en såkalt life hack (eller kjærringråd, om du vil være gammeldags) som jeg fant på internett. Ta en skål, hell i noen dråper Zalo, ha i en god dæsj vann, og så varer en sprut med Zalo i flere runder med oppvask (i alle fall for meg som ikke har oppvaskmaskin og må vaske opp litt hver dag). Dette sparer man jo masse penger på i det lange løp, så kanskje det får være rettferdiggjørelsen for alt det andre rusket og rasket jeg kjøpte.

En dråpe er nok (faktisk)

2 kommentarer:

  1. Haha, kjente meg igjen her ja. Akkurat sånn er det jo på Ikea også - man går inn for å kjøpe en bilderamme, og kommer ut med vogna full. Men oppvasktrikset var smart!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Ikea er akkurat det samme. Skumle saker :)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...