torsdag 17. april 2014

Malte påskeegg

Jeg glemte å vise frem min egen påskepynt i forrige innlegg. Før jeg dro hjem til Oslo klippet jeg noen grener og hang opp malte påskeegg.

Noen av favorittene
Jeg pleier å male et par egg i året, så jeg har fått en god samling etterhvert. I år har jeg ikke rukket å male noen, men tatt i betraktning at mine påskeegg pleier å bli hengende omtrent til eksamenstid, så har jeg fortsatt tid når jeg kommer hjem til Bergen, hvis jeg får ånden over meg.

Påsketre :)

6 kommentarer:

  1. Så fine og dekorative! Her er det lite som minner om påske, jeg burde virkelig la meg inspirere å lage noe, iallefall til neste påske:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det burde du, det er så koselig med hjemmelaget pynt. Hvis du ikke vil male går det helt sikkert an å sy noen :)

      Slett
  2. Så koselig! Vi malte idag, kjekk påskepyssel når det var surt og kjølig ute.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig :) Det var sikkert stas for barna :D

      Slett
  3. Søte påskeegg! Likte spesielt godt de to med hjerter og prikker :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...