fredag 17. juli 2015

Strikking uten tenking

Før eksamen hadde jeg lyst på et prosjekt som ikke krevde tenking, så jeg la opp et lite plagg der jeg bare kunne følge oppskriften (i stedet for å lage min egen).

Bodyen er etter mønster fra Den store guttestrikkeboka, som jeg lånte på biblioteket. Garnet er Drops Baby Merino fra Drops-salget i fjor. Jeg kjøpte en hel haug med Baby Merino akkurat da jeg mista baby-piffen og gikk over til egostrikk, så nå var det greit å få brukt litt av det.


Bodyen ble egentlig veldig søt, og blir lagt i gaveposen.

De myke fakta;
Mønster: Body Voss
Størrelse: 0-1 mnd
Garn: Drops Baby Merino
Pinner: 2.5 mm
På ravelry: Body Voss

3 kommentarer:

  1. Så fin gave i et deilig garn!

    SvarSlett
  2. Strikking uten tenking trengs iblant! Dvs i mitt tilfelle trengs det ganske ofte :-)

    Søt liten sak!

    SvarSlett
  3. Supersøt! Strikket en mariusbody til min junior som har blitt masse brukt, denne står også på ønskelista:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...