mandag 2. mars 2015

Hastestrikk

Jeg nistrikket ermer og festet tråder i forrige helg for at denne genseren skulle være vasket og klar før fredag. For det første er den en ordentlig kose-genser, som er kjekt når man skal reise langt.


Og for det andre egner den seg ganske godt for sight seeing på en passe varm vårdag.

Skarp sol i San Francisco
Bilder av hele genseren som ikke er mobilkamera-selfies kommer når jeg er hjemme og u-jetlag-et (hvis det er noe som heter det). I mellomtiden skal jeg på strikkekafe og møte noen "locals".


Rush knit this sweater so I could wear it for my long haul flight. Perfect for long travels and San Francisco sight seeing,

9 kommentarer:

  1. Oioi, så spennende! :) Skal du være der lenge? Flere steder? Kos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, er bare i San Francisco, og bare denne uka :( Er på en konferanse, så det er ikke tid til så mye sightseeing, men jeg lærer masse og koser meg :D

      Og takk. Jeg er superfornøyd :D

      Slett
  2. Genseren ser helt utrolig fin ut! God tur!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Og jeg er enig, den ble skikkelig fin! Jeg kan ikke ta på meg æren for hvor fin den er dessverre, har nemlig hermet etter noen :P

      Slett
  3. Nydelig genser!!! Og kjekt med ull på kalde fly. Kos deg i USA!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, jeg koser meg veldig :D

      Slett
  4. Ajaj, fantastisk flott genser! Håper å få se flere bilder etterhvert. Kos deg masse i USA!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, har fått masse skryt for den :) Og skal definitivt ta noen skikkelige bilder etterhvert!

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...