mandag 21. juli 2014

Mitt andre mønster

Det begynner å bli en stund siden nå, men jeg har publisert et nytt mønster, denne gangen en parykkhette til strikkedukkene til Arne og Carlos. Jeg er ca 3 år for sent ute med disse mønsterene, men da dokke-boka var ny kunne jeg så vidt strikke rette masker, så da ville jeg uansett ikke hatt noen sjans.



Mønsteret ligger gratis på Ravelry. Nå tror jeg jeg er ferdig med å lage mønster til disse dukkene. Neste gang jeg publiserer et mønster er det kanskje noe til en voksen?

Det er langsomme dager på bloggfronten (for mange strikkebloggere, virker det som). Når det er sommer og sol er ikke bloggskriving alltid øverst på proriteringslista.

2 kommentarer:

  1. Så kult at du lager mønstre til dukkene, skal skrive meg det bak øret til jeg evt lager en!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er morsomt, ikke minst er det morsomt å skulle omgjøre 6 linjer med notater til eget bruk om til et leseverdig og forståelig mønster for andre. Anbefaler disse dukkene, jeg synes i alle fall de var morsomme :D

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...