mandag 21. september 2015

Innlegg nr 100 - gibort

Bloggen er litt over halvannet år og har nådd sitt hundrede innlegg. I tillegg står jeg på nippet til å publisere mitt første betalingsmønster, Papilio. Dette må jo markeres, så jeg har har bestemt meg for å ha en gibort med Papilio-tema.

100 innlegg!
Vinneren av giborten får Papilio-mønsteret når det publiseres i begynnelsen av oktober, og nok Holst Supersoft til å strikke sin egen Papilio-jakke. Holst Supersoft kommer i over 100 forskjellige farger, så det vil si at du har nesten helt uendelig antall kombinasjonsmuligheter. Den som vinner giborten får selvfølgelig velge farger selv.

Fargekart fra Holst garn og Papilio-mønsteret

Jeg synes det er mest hyggelig å ha lesere som faktisk liker bloggen, så dere får ikke lodd for å bli følgere eller å legge bloggen i bloggrollen deres (selv om det selvfølgelig er fint hvis dere vil det). For å delta i trekningen holder det å legge igjen en kommentar under denne posten. Vinneren trekkes onsdag 30. september søndag 4.oktober*.

Papilio
* Jeg bestemte meg for å gi dere litt bedre tid til å delta i trekningen :)

27 kommentarer:

  1. Oi, hundre innlegg! Det står det respekt av :-) Jeg liker bloggen din veldig godt, og for en utrolig flott premie! Lykke til med giborten!

    SvarSlett
  2. Så flott en premie, jeg prøver lykken ! Ha en fin uke, klem fra beth

    SvarSlett
  3. Oi oi oi!! Tusen takk for flott giveaway Maria. Og gratulerer med jubileet!! Veldig gøy at mine sommerfugler inspirerte deg til å designe den flotte jakken - det gleder meg masse!!!!

    SvarSlett
  4. Så spennende at oppskriften snart er klar, den er så fin den jakken din! Jeg rekker opp hånden og blir med på gibort. :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med mange innlegg:) Så kjekt :) Du feirer med en veldig fin giveaway! Jeg vil gjerne delta på den. Lykke til med publisering av mønster - spennende!

    SvarSlett
  6. Så trevligt, jag är också gärna med! Svensk bloggläsare som du märker, jag hittade hit tack vare din fina kofta med igelkottar (piggsvin?) på :-) Grattis till hundra inlägg!

    SvarSlett
  7. Så trevligt, jag är också gärna med! Svensk bloggläsare som du märker, jag hittade hit tack vare din fina kofta med igelkottar (piggsvin?) på :-) Grattis till hundra inlägg!

    SvarSlett
  8. Gratulerer Maria! Jeg melder meg selvfølgelig på, selv om jeg uansett kommer til å kjøpe mønsteret ditt (selvfølgelig! – det er jo en kunstnerdebut :) ) Lykke til med de neste hundre og publisering av mønster.

    SvarSlett
  9. Fine bloggen. Fine mønsteret. Fine garnet. Gratulerer så mye.

    SvarSlett
  10. Oj! Gratulere med hundre innlegg! Og melder meg gjerne på ein konkurranse trass i dårlege vinnarsjansar. Men tenk so festleg den jakka hadde vore i gult og grønt....:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye :) Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Slik fant jeg deg! Jeg blir gjerne med på din give away!

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 100 innlegg og ditt første betalingsmønster. :)

    SvarSlett
  13. Det var en nydelig jakke du hadde designet! Den likte jeg.

    Og nå fikke jeg kommentere også, supert! :)

    SvarSlett
  14. Et nydelig design, tipperdet vil slå godt an :-) Og gratulerer med hundre innlegg, ser fram til de hundre neste :-)

    SvarSlett
  15. takk for kommentar hos meg. Det førte til at jeg oppdaget din blogg. her var det mye fint. Vil gjerne følge deg. Alltid kjekt å oppdage nye. den jakken er nå bare en drøm av en jakke da. Og du lager mønster selv. veldig flink.
    klemz

    SvarSlett
  16. Nydelig jakke! Selvfølgelig må jeg prøve lykken :)

    SvarSlett
  17. Så gøy å feire innlegg nr 100 ��. Jeg strikker gjerne jakka, enten jeg vinner monsteret eller kjøper det når det blir publisert.

    Hilsen Monica BP

    SvarSlett
  18. Mønsteret! Ikke monsteret :-). De tastene altså :-)

    Monica BP

    SvarSlett
  19. Hei, gratulerer så mye,selvfølgelig prøver jeg lykken.Hilsen Vigdis-viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg vil være med, nydelig jakke!

    SvarSlett
  21. Så fin jakke :-) Jeg vil gjerne prøve lykken :-)

    SvarSlett
  22. Gratulerer, spennende tider i vente også. Jeg blir gjerne med - nydelig garn og den jakken er veldig fin :)

    SvarSlett
  23. Krydser fingre. Det er en ualmindelig smuk cardigan...

    SvarSlett
  24. Jeg prøver lykken, synes jo den jakka di er så nydelig! Hilsen Fru Helianthus som ikke har logga seg inn ;)

    SvarSlett
  25. Gratulerer som mønsterlager!

    SvarSlett
  26. Jeg oppdaget nettopp bloggen din og ville si gratulerer med 100 innlegg! Dette virker som en blogg som er verdt å lese :) ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  27. Så fin kofta! �� Ska bli roligt att följa dej, hittade precis hit. Är gärna med i din utlottning! maritha.karlsson@live.se

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...